måndag 18 augusti 2014

Signe och ödesryttarna del 2

Signe och ödesryttarna del 2 av: Signe Oakstar.

TIDIGARE: Hennes sista ord var innan Dark Core kom och tog henne var möt mig vid Moorlandstallet.

Signe rider mot Moorlandstallet. I stallet ser hon att flickan hon pratat med tidigare är där.
- Hur kom du hitt?
Signe hade inte kunnat hjälpa flickan innan Dark Core kom och tog henne. 
- Tja, först ska jag berätta hemligheten för dig, säger flickan.
- Så här är det, det finns något som heter mörkerryttarna och ödersryttarna. Jag är en av fyra de ödesryttarna, säger flickan.
-Coolt! Tycker Signe.
- Mitt namn är Lisa, säger flickan.
- Och mitt namn är Signe säger Signe.
- Och att komma här ifrån var bara lite abra kadabra, säger Lisa.
- Vi behöver smygga runt i Dark Core, säger Lisa.
- Vi behöver lite ledtrådar, säger Lisa.
Dom smygger sig in i Dark Core. 
- Hallå där!
Någon är där!

Forsätning följer…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg