måndag 6 juli 2015

Söndagar Med Kaj #1

Om du har tråkigt
~
~
~
Här om dagen satt jag&min kompis och hade as tråkigt. Solen sken, vi ville inte gå ut. Var helt uttråkade. Sedan hittade jag en sida med massa saker som var roliga bara att läsa!

Här är några av dem:

Gå till närmaste pizzeria och beställ en pizza utan deg. 

Gå till närmaste McDonalds och beställ cheese burgare utan ost

Gå bakom någon och spruta desinfektionsmedel på allt hen rör vid

Spionera på folk, följ efter dom och ha gärna en tidning med hål för ögonen. Var säkra på att den skuggade ser dig!

Gå och krama alla träd i hela byn/staden

Gå fram till alla främlingar och skaka hand

För fler idéer, sök på: Tips på vad man kan göra

På Google, gå in på skrattportalen.

Jag och min kompis garvade ihjäl oss när vi körde xD



// Kaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg