fredag 18 september 2015

Izabellas Torsdagar #2

Kapitel 2 Av En Vit Ros: Mig
Han gick back och satte sig bakom mig. Han frågade: Du är väll Marilyn eller var det violett ?
Då svarade jag: Det var Marilyn.
På små och få sekunder så blev vi båda kärleks fulla. Det märktes på honom att han gillade mig också för det såg jag i Hans blåa vackra ögon.  Och då sa han: jag gillar dina vackra lime gröna ögon och ditt blonda hår.

Jag blev så röd av det han sa så jag kunde inte få fram ett enda tack på typ tio minuter så vi bara stirrade vi på varandra. Det var lite pinsamt tyckte min bff violett som då satt jämte mig och i galla fall försökte göra matte talen som var på våra bänkar och up skrivet på tavlan.

Förlåt...

Förlåt för sent inlägg, hoppas det går bra ändå. 

// Izabella, även @12321izabella på instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg