torsdag 17 september 2015

Min Favoritfrukt

Vilken är din favoritfrukt?

Själv tycker jag mycket om äpplen. Röda, gula, gröna eller kanske rosa? Det spelar ingen roll vilken färg dom har utan hur de smakar! En gång när jag var liten läste jag en bok om 2 apor ( Apor är mitt favoritdjur hihi ) som åt äpplen. I slutet av sagan stod det att " Äpplet är kärlekens frukt " och det tyckte jag lät så magiskt att jag bestämde mig för att tycka om äpplen. + De är jääääätte goda! 

Sedan fint det ju andra frukter också...

Ananas, apelsin, banan, kiwi, och många fler. Melon är också gott. Vattenmelon är min favorit när det gäller melon. 

Vilken är din favoritfrukt?

Vilken är din favoritfrukt?
Lämna gärna en lååång eller kooort kommentar på bloggen! Kan du inte? Lämna då en kommentar på min Instagram! Finns längre ner :)


// Nine, bloggens ägare, Signe Oakstar på YouTube och @signeoakstar på Instagram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg